divendres, 2 de desembre de 2011

L'Art De La Fotografia.

Al Parc.Un Dia Primaverenc.




En secret cap a la nit.


Else Lasker-Schüller 



T'he triat
entre totes les estrelles
i sóc fràgil - una flor que espia
en el fullatge xiuxiuejant.

Els nostres llavis volen fer mel,
les nostres nits brillants han florit.

En el benaurat esplendor del teu cos
el meu cor abrusa el seu cel -

Tots els meus somnis depenen del teu or,
Jo t'he triat entre totes les estrelles.



Abstracció I.
Abstracció II.
Marina.


 Les ones
Friedrich Nietzsche

Bé! ¡Ones capritxoses! ¿Irritades
Contra mi us aixequeu? I amb rugits
De sorda còlera assetgeu la meva barca?
Ah, nècies! Amb el meu rem
La vostra cèrvix aixafo, i aquesta barca,
Amb tan cec furor vosaltres mateixes
A la immortalitat l’aneu portant.

Zeppeling. 
Convent.
Esclavitud.
Esclaves amb contrapunt.
Reflexos. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada